Zalenverhuur

Gezellig, knus & sfeervol.

Onze Kleine Zaal biedt plaats aan maximaal 40 personen en is ideaal voor intieme bijeenkomsten en vergaderingen. Onze Grote zaal heeft een capaciteit van maximaal 300 personen en is een multifunctionele ruimte die geschikt is voor vergaderingen, feesten, partijen en personeelsuitjes. Ontdek de uitgebreide mogelijkheden van beide zalen door op de Grote of Kleine Zaal te klikken.

Wij regelen alle hapjes en drank

VOOR ALLERLEI FEESTEN EN PARTIJEN

Geschikt voor grote groepen

GRATIS WIFI VERBINDING

Zelf je eigen playlist afspelen

Optie: zelfbediening bij de bar

Prijzen & faciliteiten

Onze kleine zaal is geschikt voor iedereen en rolstoel toegankelijk. Geniet van de prachtige natuur die zich om de VLiK bevindt. Reserveren kan vanaf minimaal 10 tot maximaal 50 personen.

Wij regelen alle hapjes en drankjes. In alle zalen kun je een lekker knus feestje houden. Je krijgt de mogelijkheid om zelf drank te tappen en te schenken. Hierdoor zullen de prijzen een stuk aantrekkelijker worden!

Wordt er iemand in jouw familie 50 jaar of wil je een 90’s party geven? Je kunt ervoor kiezen om de hele ruimte zelf te versieren of wij regelen de decoraties.

Het onderstaande is een voorbeeld, dit kan in overleg bepaald worden. Hiernaast zie je de prijslijst van alle opties.

10:00 – Ontvangst met koffie en Limburgse vlaai
12:30 – Lunch met soep en koffietafel met vlees en fruit
17:00 – Afsluiting met een drankje
17:30 – Einde bijeenkomst

Onze grote feestzaal heeft de capaciteit tot 300 personen waar je naar harte lust in kunt feesten. Elk feest is uniek daar wij naar jouw wens luisteren en aan de hand daarvan een offerte uitbrengen.

Vraag naar de prijzen voor een uitgebreid koud of warm buffet per persoon. Voor bruidsparen die bij ons het huwelijksfeest vieren, stellen wij de bruidssuite beschikbaar voorzien van champagne.

Wij verzorgen een uitgebreide koffietafel tot maximaal 250 personen.
Een koffietafel bestaat uit bruin brood, wit brood, krentenbrood, peperkoek, zachte broodjes en harde bolletjes. Vier soorten vleeswaren, jong belegen kaas en diverse zoetwaren.
Er is ook koffie en thee naar behoeften.

Deze koffietafel is volop uit te breiden met o.a.: soep, kroketten, warm vlees en Limburgse vlaai.

Wij verzorgen diners en brunches voor groepen van 25 tot 150 personen. Bij kleinere gezelschappen wordt een meerprijs berekend. Je kunt zelf jouw menu of brunch samenstellen.

Voorbeeld van een samengesteld diner:
– Zalmcocktail
– Heldere groentesoep met stokbrood en kruidenboter
– Varkenshaas in champignondroomsaus met aardappel en groentegarnituur
– Dame blanche

Neem contact met ons op voor de prijzen.

Vergadering of borrel?

Onze zaal is ook uitermate geschikt voor een vergadering. Alle tafels en stoelen kun je helemaal naar eigen wens indelen. Voor extra opties kun je koffie, thee vlaai, lunch of een borrel reserveren.

Prijzen vergaderingen

Wil jij een vergadering organiseren? Geef al jouw wensen aan ons door via de e-mail of telefoon, en wij maken een offerte op maat gemaakt voor jou.

Koffie of thee met vlaai 

Lunch + soep met fruit

Halfuurtje borrelen
+ hartige zoutjes

De hele vergadering
water / thee / koffie + snoepjes

20220827_112527

Sfeer begint in onze kleine zaal

Wij hebben alle voorzieningen in huis voor jouw feest of partij

RESERVEER ZAAL 1

Dit is een grotere zaal geschikt voor bruiloften en partijen, personeelsfeesten, themafeesten, koffietafels, brunch en vergaderingen. Hier kunnen maximaal 300 personen voor worden uitgenodigd.
Vul het reserveringsformulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op!

RESERVEER ZAAL 2

Zaal 2 wordt ook wel de Hoeëskamer genoemd en is een kleine zaal voor besloten feestjes tot 50 personen. Kleinere vergaderingen en lunchmogelijkheden zijn hier perfect voor. Je krijgt zelf de mogelijkheid om achter de bar te tappen en te schenken. Dit is ideaal bij Abraham / Sara en vrijgezellenfeesten.